perjantai 23. marraskuuta 2012

Abimatin haastattelu sekä Kaatokaffet






Noniin. Eli käsillä on nyt viimeinen päiväni Aaltosen tiloissa, sen kunniaksi pääsin tekemään haastattelun Abiturientti Matti Kurjesta. Tänään täällä on Kaatokaffet, joka on lukiolaisille suunnattu "välipala"-heti näin syksyn kirjoitusten päätyttyä. Sone otti tehtäväkseen räpsiä minulle kasan kuvia, minulla itselläni on sen verran tärinää pelkästän haastattelunkin takia, että kuvauksesta ei olisi tullut yhtikäs mitään. Luskulta sain kymmenen laatikollista ohjeita ja neuvoja asian hoitamiseen, jotka otin vastaan nyökkäysten ja "joo, hmhhm..." - äännähtelyn kera. Kun olin saanut kaiken jotenkin kohdalleen, piti hakea haastateltava huoneeseen. Matti istui tuoliin kuin vanha tekijä, minä näytin samalta kuin lapset hammaslääkärin odotushuoneessa.
Yllätyksekseni haastattelu kuitenkin meni hyvin, minä en sortunut änkytykseen ja haastateltavani suolsi pelkkää asiaa. Kaikin puolin mahtava kokemus.

Kaatokaffet ovat sujuneet myös todella loistavasti. Porukkaa on ollut välillä ihan joukoiksi asti. Tiloissa olevat sähkörummut ovat todella kovassa käytössä. Radiossa on pauhannut tiukka ysärimusa, jota ollaan porukalla päästy fiilistelemään.












Kuvissa Minna ja Matti vetävät ärhäkkää rumpusooloa.

Mutta aikamme täällä alkaa olla jo surullisen lopuillaan. Toivon kaikille teille sekä Aaltosen ystäville oikein mukavaa joulua ja uutta vuotta!

- Joni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti